خدمات آموزش

آکادمی آموزش QAL بصورت حضوری و مجازی آماده برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و همچنین دوره های با عناوین خاص به افراد و سازمان ها می باشد.

تمامی دوره های آموزشی آکادمی QALاز نوع آموزش کوتاه مدت بوده و گواهینامه های آموزشی صادره از QAL، به عنوان گواهی نامه های پایان دوره آموزشی " گواهی نامه هایی كه درپايان هر يك از دوره هاي آموزشي كوتاه مدت به شركت كنندگان اعطا مي گردد" شناسایی می شود. QALتاکید می نماید که این گواهی نامه ها از نوع تحصیلی یا مهارتی نمی باشد. از تمامی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی درخواست میشود اطلاعات کافی وآگاهی کامل از گستره کاربردی آموزشی گواهی نامه های "پایان دوره آموزشی " داشته باشند و هرگونه بکارگیری عنوان "دوره های مهارتی یا تحصیلی" غیر مجاز و مغایر با قوانین و مقررات کشوری می باشد.این بیانیه بصورت رسمی در این سایت قرارداده شده و تمامی شرکت کنندگان و دارندگان گواهی نامه های آموزشی QALموظف هستند فقط از عنوان "گواهی پایان دوره آموزشی " استفاده نمایند.

عنوان دوره های آموزشی بشرح زیر می باشد:

دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت زیست محیط ISO 14001:2004
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت بهداشت حرفه ای HSE-MS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت یکپارچه IMS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت بهداشت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2005
دوره آشنایی با مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL
دوره آموزشی برق صنعتی Power Industrisl
دوره آموزشی تاسیسات مکانیکی
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی HRM
دوره آموزشی مدیریت فروش Marketing Management
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره
مدیریت استراتژیک Strategic Management
دوره آموزشی TQM
دوره آموزشی مدیریت دانش Knowledge Management
دوره آموزشی حسابداری حرفه ای Professional Accounting  
دوره آموزشی مدیریت بازرگانی Commercial Management
دوره آموزشی مدیریت تحول           Evolution Management
دوره آموزشی PMBOK
دوره آموزشی Primavera
دوره آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش Sales and Marketing Management
دوره آموزشی 5S
دوره آموزشی 6 سیگما
دوره آموزشی 3D MAX
دوره آموزشی مدیریت پروژه با نرم افزار MSP
دوره آموزشی ابزار دقیق
دوره آموزشی ارزیابی ریسک Risk Assessment
دوره آموزشی ایمنی در برق Electrical Safety
دوره آموزشی ایمنی در برشکاری و جوشکاری Safety in Welding and Cutting
دوره آموزشی ایمنی در کارگاهSafety in the Workshop
دوره آموزشی ایمنی کار در ارتفاع Work Height Safety
دوره آموزشی بازاریابی بین المللی International Marketing
دوره آموزشی سرپرستی کارگاه Workshop Supervision
دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی طراحی داخلی Interior Design
دوره آموزشی مدیریت تغییر در سازمان Managing change in organizations
دوره آموزشی امنیت در شبکه Network Security
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی مدیریت ریسک Public Relations Management
جدیدترین دوره آکادمی QAL
دوره آموزشی آشنایی با تغییرات ISO 9001:2015 نسبت به ISO 9001:2008

 
برخی از مقالات

گواهینامه ایزو 16949

صنعت خودرو نمونه ای از صنایعی است که مجموعه ای از ویژگی ها مانند محصولات پیچیده، اهمیت بالای کیفی، الزامات ایمنی، بازار گسترده فروش، ضریب اشتغال زایی قابل توجه وغیره را دارا میباشد. با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها ،سیتم مدیریت کیفی که برای یک مجموعه تولید کننده خودرو و یا قطعات آن گزینش میگردد، باید حائز شرایط و الزاماتی باشد که توانای پاسخگویی به تمامی موارد فوق را دارا باشد.
گواهینامه ایزو 16949

گواهینامه ایزو مراکز آموزشی

این استاندارد به منظور کمک به موسسه های آموزشی میباشد تا سیستم مدیریت کیفیت بر پایه استاندارد ایزو 9001 را با توجه به شرایط و ویژگی های خاص موسسات طرح ریزی و پیاده سازی نماید.
گواهینامه ایزو مراکز آموزشی

ایزو چیست ؟

در سال 1946 بیش از 25 کشور در مؤسسه مهندسان عمران در لندن ملاقات کردند تا یک سازمان بین المللی جدید ایجاد کنند که هدف آن «تسهیل هماهنگی و هماهنگی بین المللی استانداردهای صنعتی» بود. از این پس، سازمان های جدید ISO در ماه فوریه 1947 عملیات خود را آغاز کردند.
ایزو چیست ؟

مدل تعالی سازمانیEFQM

تعالي سازماني، از جمله مفاهيمي بوده است كه همواره سيستم‌هاي كاري و سازماني به دنبال آن بوده و در هر مرحله از تاريخ به گونه‌اي آن را بيان نموده‌اند. تعالي سازماني را مي‌توان رشد و ارتقاي سطح يك سازمان در تمامي ابعاد مختلف آن دانست.
مدل تعالی سازمانیEFQM

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
اخذ ایزو 10004

ISO TS 29001

ISO / TS 29001 الزاماتی را در حوزه سیستم مدیریت کیفیت برای طراحی، توسعه، تولید، نصب و خدمات محصولات صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی تعریف می کند. در ادامه توضیحاتی در خصوص اخذ گواهینامه ایزو ISO / TS 29001 ارائه خواهیم داد.
ISO TS 29001