گواهینامه ایزو 16817

طراحی دکوراسیون داخلی
استاندارد  ایزو 16817در رابطه با نمای داخلی ساختمان به طراحان ، معماران ، سازندگان و ناظران در اطمینان از آخرین دستاوردها در زمینه های ایمنی ، بهداشتی ، رفاهی و بهره وری ساکنین و کاربران تدوین شده است.نمای داخلی ساختمان صرفاً اشاره بر بیش از یک محیط روشن و راحت برای انجام کار دارد.  ایزو 16817 با توجه به پارامترهای مختلف و کارآمد بر کیفیت محیط داخل ساختمان، چارچوبی ارائه می نماید.
ایزو 16817  طراحی محیط ساختمان – محیط داخل ساختمان – فرآیند طراحی در نمای ساختمان، به اعضای تیم طراح با تضمین راحتی لازم در نما، تاثیر فیزیولوژیکی نور و کارایی انرژی و پایداری ساختمان ها کمک خواهد نمود. طراحی نمای داخلی ساختمان نیازمند وجود کیفیت برای کاربران می باشد که می بایست مرتبط با نیازهای بشر از جمله عناصر : کارایی ، آسایش و راحتی ، بهداشت ، ایمنی و رفاه برای هر فرد باشد.در این استاندارد تیم های طراحی از جمله معماران و مهندسان ، مشتریان ساختمانی ،پیمانکاران ، مقامات دولتی و اعضای هیات علمی ، ابزاری مفید برای کار خود همراه با استفاده از فرآیند طراحی کارآمد در دستیابی به یک نمای داخلی در ساختمان را خواهند یافت که کیفیت مورد نیاز برای کاربران را در بر خواهد داشت.


این استاندارد، دستورالعملی برای دعوت از طراحان برای پیروی از رویکرد مترقی و حق انتخاب و کسب راه حل های مسالمت آمیز با توجه به اهداف مشتری و محدودیت ها و فرصت های مرتبط با محل ساختمان می باشد.همچنین این استاندارد در دستیابی به سطح عملکرد بالا و یا ارزشی که توسط برنامه ها و یا مقررات قابل اجرا بر قرار می شود، کمک خواهد نمود.
ایزو 16817 برای طراحان ساختمان بخصوص در ارائه طرح یک محیط داخلی با کیفیت و دستیابی به نمایی با کارایی و کیفیت برتر همراه با تعاملمدیریت با دیگر جوانب طراحی پروژه می باشد. استاندارد ایزو 16817 فرآیند طراحی یکپارچه نمای داخل ساختمان از جمله در جوانب معماری و مهندسی ، روشنایی روز و روشنایی مصنوعی ، رضایت کاربران ، ایجاد رفاه و بهره وری و همچنین عملکرد انرژی و پایداری ساختمان ، را ارائه می دهد.
ایزو 16817 یک پروسه طراحی ترکیبی برای محیط های بصری داخلی با کیفیت است که جنبه های مهندسی و معماری نور طبیعی و مصنوعی را در بر می گیرد، تا رضایت، سلامت و بازدهی مشتری را به همراه مصرف انرژی و پایداری ساختمان ها تضمین شود.یک طراحی داخلی با کیفیت باید نیازهای انسان را درنظر داشته باشد، این نیازها اجرای امور کاری، آسایش بصری، بهداشت، سلامت و ایمنی هستند که در تطابق با ایزو ایزو/تی سی 159 (ارگونومی) می باشند..

متقاضیان استاندارد ایزو 16817
  شرکت های طراح و سازنده ساختمان
  شرکت های طراح دکوراسیون داخلی

گواهینامه ایزو 31000

علاوه بر پرداختن به تداوم عملیاتی، ایزو 31000 سطحی از اطمینان از نظر انعطاف پذیری اقتصادی، شهرت حرفه ای و نتایج زیست محیطی و ایمنی را فراهم می کند.

گواهینامه ایزو 9001

هنگامی که هر کدام از گواهینامه های ایزو از جمله ایزو 9001 را دریافت می کنید، به بیش از یک میلیون سازمان در سراسر جهان می پیوندید که کسب و کار خود را با این سیستم مدیریتی بهبود بخشیده اند. ایزو 9001 نه تنها به عنوان سیستم مدیریت کیفیت جامع (QMS) در سطح جهان به رسمیت شناخته شده بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند بهبود کسب و کار نیز شناخته شده است.یک سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 به شما کمک می کند تا به طور مداوم نظارت و مدیریت کیفیت در سراسر کسب و کار شما جاری باشد.

چگونه ایزو 9001 به چالش هاي SME کمک مي کند؟

بهره گیری از ایزو 9001 به منظور افزایش سطح کیفی سیستم مدیریت کسب و کار شما یکی از اولین و اساسی ترین نکات برای شروع به فعایت کاری می باشد.اخذ گواهینامه ایزو 9001 این امکان را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند که با استفاده از رعایت دستورالعمل های آن بهبود کسب و کار محقق و این موضوع سبب رضایت مشتریان نیز خواهد شد.

تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟

ایزو 9000 جزء خانواده استاندارد است و یک سیستم مدیریت کیفیت را توصیف می کند و ایزو 9001 نیز حاوی الزامات سیستم مدیریت کیفیت می باشد. عموما شرکت ها برای اخذ ISO 9001 اقدام می کنند.

هزینه اخذ و صدور گواهینامه ایزو

عمده هزینه مربوط به صدور ایزو به هزینه های ممیزی اختصاص می یابد.اخذ گواهینامه ایزو شامل مراحل و مراتب بخصوصی می شود و گاهی این فرایند می تواند پیچیده و تا حدودی طولانی نیز گردد.انجام امور ممیزی سازمان های مختلف نیاز به افراد متخصص جهت بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان

نام تجاری یا برند

هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری، ایجاد وفاداری مشتری به برند ، متقاعد کردن خریدار برای محصول است. برند - نام تجاری -شکل دهنده ی درک مشتری از محصول است. هدف اصلی از نام تجاری یا برند "ایجاد تمایز" است. برند قوی تعلل ، شک و تردید مشتریان در مورد خطرات مالی، اجتماعی و امنیتی در هنگام خرید کالا یا خدمت را کاهش داده و بر قدرت تصمیم گیری تاثیر میگذارد.